خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

گلایه پلیس از مسئولان ورزشی/در تمام دنیا استعمال دخانیات در ورزشگاه‌ها ممنوع است جز ایران

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۶۲

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: بهتر است مسئولان ورزشی در زمینه ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاه‌ها نیز تصمیم‌گیری کنند و مانند کشورهای پیشرفته و اروپایی ورود دخانیات به ورزشگاه‌ها ممنوع شود.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مصرف مواد در ورزشگاه‌های کشور حین برگزاری مسابقات ورزشی توسط برخی از تماشاگران گفت: تمامی تماشاگران حین ورود به ورزشگاه بازدید بدنی شده و همه وسایل‌شان بازرسی می‌شود و تاکنون نیز حتی یک گرم مواد در درون ورزشگاه‌ها کشف و ضبط نشده است. 

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان ورود و توزیع مواد مخدر را در ورزشگاه‌ها تایید نمی‌کند، ادامه داد: ممکن است، برخی افراد موادی مانند حشیش یا گل را به صورت سیگاری داخل ورزشگاه برده و از آن استفاده کنند و غیر از این هیچ چیز دیگری ممکن نیست، ما هم نمی‌توانیم همه سیگارها را تک به تک بگردیم. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در تمام دنیا ورود سیگار به ورزشگاه‌ها ممنوع است، به جز کشور ما و پلیس نیز نمی‌تواند از ورود دخانیات و سیگار بدون مجوز جلوگیری کند. بهتر است مسئولان ورزشی در زمینه ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاه‌ها نیز تصمیم‌گیری کنند و مانند کشورهای پیشرفته و اروپایی ورود دخانیات به ورزشگاه‌ها ممنوع شود. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه جوان‌های ما برای تفریح و لذت بردن از بازی به ورزشگاه می‌آیند، بیان کرد: از سگ‌های موادیاب نیز در ورزشگاه‌ها استفاده شده، اما ورود، جاسازی و جابجایی هیچ‌گونه موادی در ورزشگاه تایید نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز