خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان محیط‌زیست ایران و آلمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۷۸

نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان محیط زیست ایران و آلمان در پتروشیمی شازند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در راستای توافقنامه منعقده بین سازمان حفاظت محیط زیست و محیط زیست جمهوری فدرال آلمان(giz ) اولین نشست هم اندیشی و تبادل نظر مدیران و کارشناسان دو کشوردر خصوص یافتن بهترین تکنیک های کنترل و پایش آلودگی هوا به میزبانی پتروشیمی شازند برگزار شد.

رضا میرزائی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان  مرکزی ضمن تشکر از میزبانی شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی اضافه کردبحث محیط زیست نه تنها مربوط به یک دستگاه ویا یک  صنعت نیست و به یک بحث جهانی  تبدیل شده است  و در این بحث باید با مذاکرات بین المللی پیش برویم و تعامل با صنایع مختلف در جهت کاهش آلودگی و بهبود زندگی برای امروز و آیندگان است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تبادل اطلاعات و تجربیات  مدیران و کارشناسان در بحث آلودگی هوا و به روز شدن اطلاعات آنها عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این نشست ها بتواند تاثیرات مثبتی برکاهش آلودگی هوا و پایش و کنترل کیفیت هوا داشته باشد.

میرزایی اضافه کرد شرکت پتروشیمی شازند متنوع ترین محصولات پتروشیمی را در کشور تولید میکند و اقدامات موثر زیست محیطی را به انجام رسانده است.

در ادامه این نشست کارشناسان  آلمانی در خصوص اشاعه و توسعه کاربرد بهترین فناوریهای زیست محیطی BAT  توضیحاتی ارائه وافزودند BAT   به عنوان یک قانون در اتحادیه اروپا تایید و شناخته شده است.

همچنین در این نشست کارشناسان استانها و دفاتر ستادی سازمان در خصوص ضوابط استقرار صنایع ، ارزیابی زیست محیطی، چگونگی پایش صنایع در زمان استقرارو شروع بهره برداری و همچنین کنترل و پایش آلودگی هوا و انطباق با ضوابط و دستور العمل جدید و وظایف و اقدامات سازمانی مربوطه به گفتگو و تبادل اطلاعات  پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز