خبرگزاری کار ایران

چهارمین نمایشگاه کتاب و خدمات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۰۹

دانشجویان کل کشور می‌توانند با حضور در نمایشگاه کتاب دانشگاه شریف از تخفیفات ویژه برای تهیه کتاب و دریافت انواع خدمات مورد نیازشان بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند دانشگاه صنعتی شریف طبق روال سال‌های گذشته همزمان با شروع ترم جدید و ورود دانشجویان به دانشگاه، به منظور تامین کتب، مایحتاج آموزشی و ارائه انواع خدمات به دانشجویان"چهارمین نمایشگاه کتاب و خدمات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف"را به تاریخ ۲۲ الی ۲۶ مهر ماه سال جاریو در محل این دانشگاه برگزار می‌نماید.

در این راستا دانشجویان کل کشور می‌توانند با حضور در نمایشگاه از تخفیفات ویژه جهت تهیه کتاب و دریافت انواع خدمات مورد نیازشان بهره‌مند شوند.

در کل مدت نمایشگاه بازدید برای عموم آزاد است و کلیه علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه می‌توانند با ثبت نام در وبسایت رویداد برای بازدید نمایشگاه حضور یابند.

لازم به ذکر است هر سه دوره قبلی این نمایشگاه با استقبال پر شور انتشارات مطرح کشور، دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شده است. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه به آدرس زیر مراجعه و یا با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل کنید.

http://bookfair.sharif.ir

تلفن دبیرخانه :

۶۶۰۰۲۷۱۳ – ۶۶۰۱۹۳۷۷ – ۶۶۰۵۶۵۳۵ - ۶۶۰۴۳۳۲۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز