خبرگزاری کار ایران

معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۱۷

وزیر کشور در حکمی مهدی جمالی نژاد، شهردار سابق یزد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم وزیر کشور برای انتصاب مهدی جمالی نژاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر و ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

وزیر کشور در این حکم؛ تلاش موثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هرچه بیشتر شهرداری‌ها، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آنها، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها و سامانه‌های حمل و نقل ریلی کلانشهرها را بعنوان اهم وظایف جمالی نژاد احصاء کرده است.

رحمانی فضلی در حکم معاون جدید عمرانی خود، توسعه و بهبود فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت های لازم از آنها، تقویت و توانمندسازی بیش از پیش دهیاری ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی حوزه عمران وزارت کشور را از دیگر وظایف و ماموریت های معاون جدید وزارت کشور بر شمرده است.

جمالی نژاد فارغ التحصیل دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و متولد 1348 است و تجربه خدمت در کسوت شهردار یزد، شهردار اصفهان و معاون عمرانی استاندار اصفهان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز