خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

با حقوق‌‌ِ آتش‌نشانی دیگر نمی‌توان زندگی را اداره کرد/ تلاش برای واردات تجهیزات و البسه با ارز توافقی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۰۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در حال تلاش هستیم تا با استفاده از ارز توافقی تجهیزات و البسه آتش‌نشانی را وارد کشور کنیم.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تورم و پایین آمدن ارزش پول ملی طبیعتا در تامین تجهیزات و وسایل آتش‌نشانی تاثیرگذار است، گفت: تامین این تجهیزات در سیاست‌های ارزی دولت در ردیف 4 قرار گرفته و ارز دولتی برای تامین تجهیزات در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مدیران شهرداری و همکاری وزارت صنعت مشکل نردبان‌های هیدرولیکی برطرف شده و توانستیم نردبان‌های هیدرولیکی را که در گمرک بودند، در گروه دو قرار داده و با ارز توافقی نردبان‌ها را وارد کنیم، البته بقیه تجهیزات آتش‌نشانی همچنان در گروه 4 قرار دارد و ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم آنها را نیز در گروه دو قرار داده و با ارز توافقی وارد کنیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: لباس‌ها و تجهیزات فردی آتش‌نشانان را نیز در حال تلاش هستیم تا با استفاده از ارز توافقی وارد کشور کنیم.

ملکی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان در مقایسه با مباحث مالی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در چندماه گذشته با تورم بسیاری در کشور مواجه بودیم و با حقوق دریافتی امروز دیگر نمی‌توان زندگی را مانند شش ماه گذشته اداره کرد، البته این موضوع شامل همه حقوق‌بگیران می‌شود و فقط مربوط به صنف آتش‌نشان نیست. تورم ایجاد شده سفره‌ها را کوچک‌تر کرده است و امیدواریم که هر چه زودتر در خصوص افزایش حقوق چاره‌ای بیاندیشند و به شب عید موکول نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز