خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

امروزه مسئولیت اصلی حل مسائل کشور بر عهده دانشگاه است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۳۸

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی با بیان اینکه "همواره بدخواهان میهن تلاش می‌کنند در فرصت علمی عرصه را تنگ کنند"، اظهار داشت: امروزه مسئولیت و تولیت اصلی حل مسائل کشور بر عهده دانشگاه است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در آئین استقبال از ورودی‌های جدید سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه صنعتی شریف که با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های دانشجویان جدیدالورود برگزار شد، به فعالیت‌های دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی در عرصه‌های مختلف از جمله هیأت‌های دانشجویی، دفاع مقدس و علم و فناوری حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه همواره بدخواهان میهن تلاش می‌کنند تا عرصه را بر فرصت‌های علمی تنگ کنند، تاکید کرد: در حال حاضر مسئولیت و تولیت اصلی حل مسائل کشور بر عهده دانشگاه است و دانشجویان باید مدیران آینده و کسانی باشند که گره از مسائل و مشکلات روز جامعه باز می‌کنند.

وی در پایان به نقل از مقام معظم رهبری گفت: «شما برهان‌های من نزد مسئولین کشورید، شمایید که به انسان‌های ناامید ثابت می‌کنید که ناامیدی غلط است. در مسیر صنعت به‌دنبال راه‌های میانبر برای حل مسائل کشور باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز