خبرگزاری کار ایران

تلاش برای رفع معارضات ملکی و تاسیساتی بزرگراه شهید نجفی رستگار تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۹۸

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی بازدید کرد و در ادامه با حضور در کارگاه پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پل‌های تقاطع غیرهمسطح ثامن، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات ساخت این معبر مهم ترافیکی مطلع شد.

به گزارش ایلنا، صبح روز چهارشنبه (چهارم مهرماه) ایرج معزی (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) به کارگاه پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی رفت و ضمن بازدید از آخرین فعالیت‌های عمرانی انجام شده، برنامه زمان‌بندی پروژه با رویکرد اتمام اقدامات باقی‌مانده در موعد مقرر را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه برای دومین بار طی یک ماه گذشته به کارگاه پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار رفت تا به اتفاق وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15، تمهیدات لازم برای فراهم ساختن امکان بهره‌برداری مرحله‌ای از این پروژه راهگشای ترافیکی را بررسی کند. بر این اساس ضرورت رفع معارضات ملکی و دکل های برق فشار قوی تا پایان سال جاری، به عنوان پیش‌نیاز اصلی گشایش مسیرهای تندروی بزرگراه شهید نجفی رستگار مورد تاکید قرار گرفت.

در مورد پل دوربرگردان غرب به غرب ثامن که به مرحله تکمیل و بهره‌برداری نزدیک شده است نیز  تمهیداتی به منظور تسریع اجرای اقدامات باقی‌مانده اتخاذ شد. پل مذکور که سبب کاهش محسوس گردش‌های اضافی در محل تقاطع ثامن می‌شود، پس از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی تحویل شهروندان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز