خبرگزاری کار ایران

تذکر حجت نظری به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری:

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران همچنان نامشخص است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۳۰

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه به رغم پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به لیست طرح ترافیک خبرنگاران هنوز معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدامات مناسب در راستای شفافیت در این زمینه را به عمل نیاورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در هشتاد و نهمین جلسه شورا طی تذکری به شهردار تهران گفت: ابتدا لازم می‌دانم که از اقدامات تمامی دستگاه‌ها ازجمله شهرداری تهران، نیروی انتظامی و ... همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید قدردانی کنم اما مساله‌ای که متاسفانه امسال با مشکلات زیادی در مورد آن مواجه هستیم بحث ساماندهی سرویس‌های مدارس و استفاده از خودروهای مجاز است که لازم است با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در ادامه افزود: تذکر بنده در مورد طرح‌های ترافیک خبرنگاران است، بنده در تاریخ ششم تیرماه امسال طی تذکری خواستار شفافیت درباره نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان خبری شدم.

نظری اظهار داشت:  اما متاسفانه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر خلاف آیین نامه که شهرداری را ملزم به اعلام اسامی خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک به همراه نام رسانه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند کرده است صرفا اقدام به اعلام اسامی خبرنگاران کرد که همین اقدام موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران در فضای مجازی شد و توضیحات بعدی در مورد عدم انتشار اسامی رسانه‌ها از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شد هم چندان قانع‌کننده نبود.

رییس کمیته مشارکت های شورا اضافه کرد:  بنده بر حسب وظیفه در صفحه شخصی خود از تمام خبرنگارانی که شرایط استفاده از این طرح را داشته اما نامشان در فهرست اعلام شده ازسوی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دریافت طرح ترافیک نبود خواستم تا مدارک و مستندات خود را برای پیگیری به اینجانب تحویل دهند.

وی خاطرنشان ساخت:  بنده پس ازدریافت این مدارک تمامی آنها را حدود دو ماه پیش به جناب آقای پورسید آقایی تحویل دادم اما متاسفانه تاکنون جوابی از معاونت حمل و نقل و ترافیک به اینجانب و خبرنگاران مذکور داده نشده است.

حجت نظری در ادامه گفت: ممکن است در این میان گفته شود که تعداد مشخصی سهمیه برای خبرنگاران درنظر گرفته شده و امسال امکان صدور طرح ترافیک جدید برای آنها وجود ندارد اما سوال اینجاست که پس تکلیف آن چند مجوزی که معاونت ابطالشان را اعلام کرد چه شد و چرا از همین تعداد برای صدور مجوز به خبرنگاران و عکاسان خبری واجد شرایط استفاده نشده است؟

رییس کمیته ورزش شورا گفت: بنابراین لازم است با توجه به گذشت تقریبا 6 ماه از سال 97 معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به رسیدگی و بررسی این مدارک سریعتر تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز