خبرگزاری کار ایران

آغاز مهر با بی‌مهری مدیران شهری به مردم پایتخت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۸۶

درحالی‌که همه ساله مترو تهران در روز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برای شهروندان رایگان بود، امسال در آغاز سال تحصیلی 97-98 نه تنها مترو تهران رایگان نبود؛ بلکه بی‌نظمی و نبود وسایل حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی در ایستگاه‌ها ارمغان یکساله مدیریت جدید ترافیک پایتخت به شهروندان بود.

به گزارش ایلنا، همه ساله از اواخر مرداد ماه، ستاد استقبال از مهر به منظورساماندهی ترافیک مهرماه و خدمات‌رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی، به همت معاونت ترافیک شهرداری تهران و با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، پلیس راهور و سایر نهادهای خدماتی برگزار می‌شد که یکی از مصوبات این ستاد رایگان بودن مترو و خدمات‌رسانی هرچه بهتر ناوگان عمومی شهر بود. اما مهر امسال با بی‌مهری مسئولان شهری به پایتخت‌نشینان آغاز شد و مترو تهران رایگان نبود. البته در شب‌های تاسوعا و عاشورا نیز شاهد همین اتفاق بودیم.

گویی مدیران ترافیک پایتخت تنها رسم مونیتوریگ ترافیک را از گذشتگان در این حوزه یاد گرفته‌اند و حفظ کرامت انسانی، گذشت و مهربانی با شهروندانی که این روزها بیشترین فشار اقتصادی، روحی و اجتماعی را به دوش می‌کشند را به فراموشی سپرده‌اند. شهرداری تهران برای تامین هزینه‌ی خودش حاضر نشد حتی یک روز دست در جیب شهروندان پایتخت‌نشین نکند.

شاید بهتر بود شهرداری راه‌های بهتری برای پول درآوردن از تهران را امتحان می‌کرد و لااقل برای یک روز هم که شده، چشم از جیب شهرنشینان برمی‌داشت.

از سوی دیگر درحالی‌که نیم بیشتر ناوگان حمل ونقل عمومی شهر با فرسودگی دست و پنجه نرم می‌کند، ترافیک سال تحصیلی 97-98 با مدیریت حمل ونقل چگونه سپری خواهد شد؟

شهردار تهران هر کسی که باشد؛ چه افشانی و چه هرفردی که قرار است به زودی و با اعمال قانون منع بکارگیری بازنشستگان جانشین وی شود، نباید فراموش کند اینجا تهران است و حمل ونقل عمومی نخستین و اصلی‌ترین مطالبه شهروندان خواهد بود. پس لازم است هرچه سریعتر ساختار معاونت ترافیک را که این روزها مخروبه‌ای بیش از آن باقی نمانده، با اتخاذ تصمیمات مقتضی بازسازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز