خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی بعد از ظهر امروز

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۳۸

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بعد از ظهر امروز خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی انجام شده فهرست اسامی ۳۷ هزار و ۳۹۰ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۷ از عصر امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه نیز ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از تعداد ۳۷ هزار و ۳۹۰ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی، تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۸ نفر زن، تعداد ۲۵ هزار و ۵۵۲ نفر مرد هستند. پذیرفته‌شدگان مذکور ضرورت دارد در یکی از روزهای سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور ماه لغایت یکشنبه اول مهر سال ۹۷ نسبت به بارگذاری مدارک مندرج در بند "ب" اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد در سامانه جامع آموزش دانشگاه اقدام و سپس با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۵۶۰ چه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

او افزود: لازم به ذکر است که کلیه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مرکز کد رشته قبولی خود مراجعه کنند، بدیهی است. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

وی بیان کرد: اسامی پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته ‌سال‌ ۹۷ نیز فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری از طریق سایت سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج نهایی اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد اسلامی، داوطلبان باید برای اطلاع از زمان و مکان ثبت نام به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز