خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک تهران:

۱۷۰ هزار متر مربع از اراضی بوستان جمشیدیه از دست جاعلان رها شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۵۹

شهردار منطقه یک تهران تاکید کرد: ۱۷۰ هزار متر مربع عرصه در شمال بوستان جمشیدیه با رد ادعای مطرح شده برخی افراد سودجو با پیگیری حقوقی و قضایی شهرداری منطقه یک از دست جاعلان خارج شد.

به گزارش ایلنا حبیب‌‌‌الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: در شمال بوستان جمشیدیه پلاک ثبتی قرار داشت که از سال ۷۲ افرادی سودجو با جعل سند به منظور واگذاری آن به شهرداری تهران با مبلغ دو میلیون تومان موافقت و مبلغ فوق مبادله می‌‌‌‌‌شود ولی پس از پیگیری و انجام استعلامات و طی روال قانونی با رد مستندات مدعیان، مبلغ مذکور به شهرداری عودت و توافق‌نامه ابطال می‌‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ نیز جاعلان متاسفانه همین ملک را مجدد در شهرداری تهران با قیمت کارشناسی رسمی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان مطرح کردند و با جعل اسناد در شورای شهر و مصوبات ماده پنج، این زمین را به عنوان ملک خودشان در مراجع قضایی طرح دعوا کردند که با پیگیری‌های انجام شده توسط شهرداری و دفاعیات در دادگاه‌‌‌‌های عمومی و شورای حفظ حقوق بیت‌‌المال، عدم حق این افراد ثابت شد.

شهردار منطقه یک تهران افزود: با بررسی و استعلام‌های دقیق و تخصصی در اداره ثبت، سازمان جنگل‌‌‌‌‌ها و مراتع، منابع ملی، مشخص شد پلاک مورد دعوی از جمله اراضی ملی است که به شهرداری منطقه یک واگذار شده است. 

تاجیک ادامه داد: بعد هفت سال توانستیم ۱۷۰ هزار متر مربع زمین مورد ادعای این افراد را که با جعل سند می‌خواستند تا متری یک و نیم میلیون تومان از شهرداری بگیرند و پیش قسط آن هم با مدارک جعلی ۱۶۰ میلیارد تومان تعیین کرده بودند با پیگیری حقوقی و قضایی شهرداری منطقه یک به نتیجه برسانیم که پرونده جعل هنوز در شورای حفظ حقوق بیت‌‌المال و محاکم قضایی مفتوح و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز