خبرگزاری کار ایران

ازسوی نژادبهرام مطرح شد؛

ابهامات تازه در پرونده خودسوزی مقابل شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۵۶

عضو شورای شهر با اشاره به ابهاماتی که درباره پرونده خودسوری وجود دارد چند سوال مطرح کرد: چرا در دوره مدیریت قبلی پس از دریافت پول و پذیرش شورای معماری اقدامات این فرد برای دریافت سند بی‌نتیجه مانده بود؟ و علت واقعی تاخیر چه بوده است؟ سوال این است که چرا با وجود آنکه عوارض را پرداخت کرده و توافق همه را گرفته بود اما پایان کار برایش صادر نشده بود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام (عضو کمیسیو معماری و شهرسازی شورای شهر) صبح امروز در جریان نشست خبری این کمیسیون در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که پرسید، پرونده شهرسازی فردی که مقابل شورای شهر خودسوزی کرد به کجا رسید و آیا شهرداری منطقه 2 در این خصوص مقصر است یا خیر؟، گفت: پرونده این فرد مربوط به دوره مدیریت شهری قبلی است. این فرد پارکینگ ملک مسکونی خود را با توافق همسایه‌ها به کاربری تجاری تغییر داده بود و عوارض خود را برای شهرداری واریز کرده بود. سوال اساسی این است که چرا سند همان موقع صادر نشد؟

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه متوفی پس از ارائه توافق و واریز پول برای دریافت سند اقدام می‌کند، افزود: این فرد زمانی که برای دریافت سند اقدام می‌کند به علت فوت یکی از همسایگان و عدم موافقت ورثه او، شهرداری برای تغییرکاربری از خود تمایل نشان نمی‌دهد و شهرداری منطقه هم در حد یک ابلاغیه؛ موضوع را به وی اطلاع می‌دهد اما این فرد تاب نیاورده و خودسوزی می‌کند.

وی با اشاره به ابهاماتی که در این رابطه با پرونده وجود دارد، افزود: سوال این است که چرا در دوره مدیریت قبلی پس از دریافت پول و پذیرش شورای معماری اقدامات این فرد برای دریافت سند بی‌نتیجه مانده بود؟ و علت واقعی تاخیر چه بوده است؟ سوال این است که چرا با وجود آنکه عوارض را پرداخت کرده و توافق همه را گرفته بود اما پایان کار برایش صادر نشده بود؟

نژادبهرام در رابطه با بسته شدن درهای باغ ملی به روی مردم افزود: شهرداری در این رابطه هزینه‌های زیادی کرده تا مردم از آن استفاده کنند اما هر از چند گاهی به بهانه‌های مختلف در آن را می‌بندند. متاسفانه باید بگویم که دستگاه‌های اجرایی تعهدات قبلی خود را زمان اجرا فراموش کرده و تمام سعی خود را برای ایجاد مشکل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز