خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار:

تلاش‌مان کنترل قیمت میوه و خشکبار در بازار است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۵۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد: تمام توان خود را برای کنترل قیمت اقلام موجود در میادین میوه و تره‌بار در جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم به کار می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌‌بار گفت: این سازمان تلاش خود را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در جهت کاهش بخشی از مشکلات معیشتی شهروندان نقش‌‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۴ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۴ محله ۲۲ منطقه تهران در تمام ایام هفته مشغول به کار هستند، اظهار داشت: امروز بسیاری از مردم در شرایط معیشتی سختی به سر می‌برند، از این رو خانواده‌هایی که سطح درآمد پایینی دارند نیز می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را از میادین و بازارهای میوه و تره‌‌بار سازمان متناسب با بودجه‌‌‌‌‌شان تهیه کنند.

گفتنی است نرخ‌نامه انواع خشکبار از سوی معاونت بازرگانی و اقتصادی سازمان میادین میوه و تره‌‌بار شهرداری تهران به واحدهای دارای مجوز در میادین و بازارهای میوه و تره‌‌بار تحت پوشش این سازمان ابلاغ شد.

با توجه به افزایش قابل توجه قیمت انواع آجیل و خشکبار، این سازمان با هدف کاهش قیمت و کنترل بازار و در جهت آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، نسبت به ارائه ۹۸ نوع آجیل و خشکبار با نرخ مصوب اقدام کرد.

همچنین غرفه‌‌‌های دارای مجوز سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رعایت کلیه ضوابط، موازین و دستورالعمل‌های اجرایی کمی، کیفی و بهداشتی، نسبت به تهیه انواع روغن بکر در میادین و بازارهای میوه و تره‌‌‌بار با نظارت مشتری اقدام می‌‌کند. 

در قالب این خدمات، روغن‌‌کشی در محل با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام شده و روغن استخراج شده در ظروف درب‌‌دار تحویل مشتری می‌شود.

بر اساس این گزارش، اختلاط روغن تولیدی با سایر روغن‌های خوراکی و استفاده از هرگونه ماده افزودنی به آنها غیرمجاز است، ضمن اینکه جنس ظرف مورد استفاده برای عرضه روغن می‌تواند ظروف شیشه‌ای یا ظروف یک بار مصرف پلاستیکی درب دار باشد و استفاده از ظروف با جنس پی وی سی و ظروف بازیافتی ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز