خبرگزاری کار ایران

اولادقباد:

آموزش و پرورش ۱۰ هزار میلیارد کسری بودجه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۵۳

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به آموزش و پرورش تخصیص یافت حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان بوده که امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد کمبود بودجه داشتیم در حالی که کل نیاز بودجه آموزش و پرورش ۴۲ هزار میلیارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوزدهمین اجلاس سراسری سرپرستان مدیران استانی پردیس ها و واحدهای تابعه دانشگاه فرهنگیان با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و خنیفر، ریس دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این اجلاس فریده اولاد قباد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: همه مسئولان در خصوص آموزش و پرورش باید دغدغه‌مند عمل کنند تا زمانی که آموزش و پرورش دغدغه دولت نباشد نمی توانیم زیر ساخت های لازم را برای رشد ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در رابطه با لایحه برنامه ششم توسعه حدود ۲۴ بند به آن اضافه شد که یک بند آن در رابطه با دانشگاه فرهنگیان است.

او افزود: در خصوص بودجه هم این انتظار را داریم که با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان به نسبت دانشگاه های دیگر در ردیف اول قرار بگیرد.بودجه ای که امسال به آموزش و پرورش تخصیص یافت حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان بوده که امسال حدود ۱۰ هزار میلیارد کمبود بودجه داشتیم در حالی که کل نیاز بودجه آموزش و پرورش ۴۲ هزار میلیارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز