خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

خبرنگاران به بازنشستگی شهردار دامن نزنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۰۷

محسن هاشمی گفت: برآورد قبلی شورای شهر امکان تداوم خدمات آقای افشانی در شهرداری تهران است اما باتوجه به مصوبه و در صورت ابهام وزیر کشور از ابزارهای قانونی نظیر استفساریه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) صبح امروز در جریان هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران بار دیگر به موضوع بازنشستگی شهردار تهران اشاره کرده و گفت: رفتن یا ماندن شهردار هنوز از نظر قانونی به ما ابلاغ نشده است و پس از ابلاغ در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت. با این حال از خبرنگاران می‌خواهیم به ماجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دامن نزنند.

وی با بیان اینکه شهردار تهران از این قانون استقبال می‌کند، افزود: آقای افشانی از این قانون استقبال کرده و اعلام داشته است شهرداری تهران اولین قانون دستگاه در اجرای قانون خواهد بود. البته نظر شورای شهر این است که آقای افشانی می‌تواند به عنوان شهردار تهران به کار خود ادامه دهد.

وی در انتها با بیان اینکه تداوم فعالیت‌های شهردار فعلی بسته به نظر وزیر کشور دارد، افزود: به زودی جلسه‌ای با وزیر کشور برگزار خواهیم کرد و ابعاد تاثیرگذاری مصوبه اخیر مجلس را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع اعضای شورا و اذهان عمومی خواهیم رساند. برآورد قبلی شورای شهر امکان تداوم خدمات آقای افشانی در شهرداری تهران است اما باتوجه به مصوبه و در صورت ابهام وزیر کشور از ابزارهای قانونی نظیر استفساریه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز