خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بوعلی سینا مطرح کرد:

دیوارهای بین دانشگاه و جامعه باید حذف شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۰۰

رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان در اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی دراین دانشگاه با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه و برداشته شدن حصارهای بین این دو حوزه، گفت: اشتغال و کارآفرینی دانش آموختگان در گرو برداشته شدن حصارهای بین جامعه و دانشگاه است.

به گزارش ایلنا، محمدی فر با بیان اینکه پردیس‌های دانشگاهی در کشور فاصله‌های بسیاری با جامعه شهری و مردم دارد که این فاصله‌ها باید از بین برود، اظهار داشت: رشد شتابان آموزش عالی در سال‌های اخیر و ناهمگونی اشتغال و نیاز بازار با تخصص‌های دانش آموختگان از آسیب‌های به وجود آمده است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: در صورت حذف دیوارهای بین دانشگاه و جامعه، دانشجویان و جامعه دانشگاهی احساس مفید بودن می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌هایی برای تحقق این مهم برداشته شده است، گفت: اتاق‌های فکر و شبکه ملی دانشگاه‌ها در دولت تدبیر و امید تشکیل شده و نتایج خوبی با دنبال داشته است.

پنجاه و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بوعلی سینای همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز