خبرگزاری کار ایران

رسولی:

۱۰ درصد از سطوح سازمانی شهرداری تا پایان سال کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۷۸

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود در شهرداری تهران، چاره‌ای جز بازآرایی سازمانی شهرداری تهران وجود ندارد به همین دلیل تا پایان سال جاری باید ۱۰ درصد از سطوح سازمانی شهرداری کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، سید حسن رسولی در آیین گرامیداشت روز پزشک و روز کارمند شرکت شهر سالم، ضمن تبریک این ایام گفت: ۷۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی شرکت شهر سالم از سایر بیمه‌های درمانی و آزاد هستند و این نشان می‌دهد که باوجود دسترسی بالا به ظرفیت‌های تخصصی بهداشتی در شهر تهران این شرکت در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران سازمان عریض و طویل غیرکارآمدی است که به دلیل وجود سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، منطبق با استانداردهای جهانی حتی با استانداردهای جهان‌سومی نیست. شهرداری در حال حاضر بیش از ۶۷ هزار نفر نیروی مستقیم دارد که از حیث ترکیب تحصیلات نیروهای انسانی با حوزه تخصصی این سازمان، کمترین هم‌راستایی را دارد. 

رئیس کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای شهر تهران افزود: با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود، شورای شهر چاره‌ای جز بازآرایی سازمانی شهرداری تهران ندارد به همین دلیل تا پایان سال جاری باید ۱۰ درصد از سطوح سازمانی شهرداری کاهش یابد. همچنین باید تا پایان دوره پنجم شورای شهر پراکندگی در سطوح سازمانی را ۵۰ درصد کاهش دهیم. 

رسولی با بیان اینکه تنها ۳۱ درصد از نیروهای انسانی شرکت شهر سالم دارای تحصیلات مرتبط با وظایف ذاتی این شرکت دارند، اظهار داشت: ۲۸ درصد از نیروهای انسانی این شرکت دارای تحصیلات غیرمرتبط با وظایف ذاتی است و ۴۱ درصد نیروها نیز دارای تحصیلات متشابه با شغل خود هستند. این در حالی است که با وجود دانشگاه‌های علوم پزشکی متعددی در تهران، این شرکت می‌توانست نیروهای انسانی خود را متناسب با وظایف ذاتی خود جذب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز