خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

کتاب‌های کمک آموزشی در مقطع ابتدایی باید حذف شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۰۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه کتاب‌های کمک آموزشی پایه دوازدهم در حال حاضر در بازار وجود دارد، اما اینها کتاب‍‌هایی نیست که مورد تایید ما باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش گفت: وجود کتاب‌های کمک آموزشی و برگزاری آزمون‌ها در دوره‌های ابتدایی اصلا ضرورت ندارد و باید جمع شود اما در دوره‌های متوسطه دوم که با کنکور مواجه هستیم کتاب‌های کمک درسی مساله‌ای نیست، البته امیدوارم این کنکور برچیده شود و من بتوانیم برای متوسطه دوم هم این پیام را داشته باشم. در حال حاضر چاره‌ای نداریم و این کتاب‌ها کماکان وجود دارد، ضمن اینکه مخاطب اصلی بحث ما در دوره آموزش عمومی و آموزش ابتدایی است و در دوره ابتدایی به هیچ عنوان نباید این اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد:‌ خبر دارم که خوشبختانه صدا و سیما این موضوع را دنبال می‌کند که در دوره ابتدایی و متوسطه اول کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌های مرسومی که واقعا به نظام آموزش و پرورش ما صدمه زده است برچیده شود.

او در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه هنوز کتاب‌های پایه دوازدهم توزیع نشده، چرا کتاب‌های کمک درسی این پایه موجود است؟ گفت: بله، متاسفانه کتاب‌های کمک آموزشی پایه دوازدهم در حال حاضر در بازار وجود دارد اما اینها  کتاب‌هایی نیست که مورد تایید ما باشد. من گفته‌ام که این مساله ریشه‌یابی شود که چطور کتاب‌های کمک آموزشی پایه دوازدهم در دسترس است در صورتی که کتاب‌های اصلی این پایه فعلا توزیع نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز