خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

با گروهای مسلح قاچاقچی مواد مخدر به طور شبانه‌روزی در مرزهای شرقی درگیری داریم/اشراف اطلاعاتی‌مان فراتر از مرزهای کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۷۵۹

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه عمده مشکلات مرزبانی در شرق کشور موضوع مواد مخدر است از ناکامی گروهای مسلح قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سردار قاسم رضایی (فرمانده مرزبانی ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بیشترین مشکلات مرزبانی در مرزهای شرقی را موضوع مواد مخدر اعلام کرد و گفت: اغلب گروهایی که مواد مخدر حمل می‌کنند، مسلح هستند. طول مرزهای شرقی کشور که شامل مرز مشترک بین کشورهای پاکستان و افغانستان است، قریب به ۲ هزار کیلومتر است.

وی ادامه داد: در این مرزها به طور شبانه‌روز با گروهای مسلح درگیری داریم و بیشترین کشفیات ما در این مرزها عمدتا با درگیری با قاچاقچیان به دست می‌آید.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به ایران از هر حربه‌ای استفاده می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هماهنگی خوبی در مرزها وجود دارد و با توجه به این هماهنگی در مقابل توطئه‌های گروهای تروریستی در مرزها ایستادگی کرده‌ایم و آن‌ها همیشه شکست خوردند.

سردار رضایی تاکید کرد: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی ما نه تنها در کشور بلکه فراتر از آن است و‌ همین مسئله باعث شده، نیروهای ما علی‌رغم تحرکات این گروه‌ها همیشه در ماموریت‌های خود موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز