خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از ۶ واحد آموزشی با ۶۹ کلاس درس در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۷۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از افتتاح و بهره‌برداری ۶ واحد آموزشی با ۶۹ کلاس درس استان تهران در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ علی شهری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت به مردم ایران و دولتمردان کشورمان، اظهار داشت: ساخت فضاهای آموزشی یکی از مواردی است که دولت همواره به آن اهتمام داشته و در سالهای اخیر نیز با اختصاص اعتبارات عمرانی گام‌های مثبتی در ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برداشته است.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان تهران پروژه‌های آموزشی بسیاری را برای تحویل به آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در مهر ۱۳۹۷ فراهم کرده است تا دانش‌آموزان بتوانند در محیط‌های آموزشی نوساز و ایمن به ادامه تحصیل بپردازند.

شهری با اشاره به تعداد پروژه‌های آماده تحویل در هفته دولت، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۶ پروژه آموزشی در استان تهران با ۶۹ کلاس درس در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مذکور در نقاط پُر تراکم دانش‌آموزی و در مناطقی احداث شده است که به واسطه فضاهای آموزشی و پرورشی در مَضیقه بودند، همچنین در مجموع تعداد زیادی پروژه آموزشی در مناطقه مورد نیاز استان تهران تا مهر ۱۳۹۷ تحویل خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در خصوص محل پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌های آموزشی در پردیس، شهریار پاکدشت و قرچک با ۷ هزار و ۱۶۹ متر مربع زیربنا آماده و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

شهری عنوان کرد: در این بین نقش خیرین مدرسه ساز بسیار حائز اهمیت است و همواره در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان تهران همراه نوسازی مدارس بوده‌اند، که در پروژه‌های تحویلی مذکور نیز خیرین مدرسه ساز بسیاری از پروژه‌ها آموزشی را ساخته و یا در تکمیل آنها نقش بسزایی داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز