خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا مطرح کرد:

افزایش توانمندی‌های مرزبانی و انتظامی با وجود کمبود امکانات

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۵۶

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید هزینه‌های ارتکاب جرم افزایش یابد، گفت: نیروی انتظامی با هوشمندی با توطئه های دشمنان برخورد کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: اهتمام ناجا کمک بر حل مسائل اقتصادی و کمک به تولید داخلی است و توفیقات بدست آمده نسبت به سال گذشته در زمینه کشف و ممانعت از ورود کالای قاچاق به کشور، از جمله اقدامات در این زمینه به شمار می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات مناسب سردار اصلانی در طول این سه سال شاخص های امنیتی استان افزایش داشته و گام های مناسب در این زمینه  برداشته شده است.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: اولویت در این استان برای ناجا افزایش شاخص ها در حوزه مرزبانی و انتظامی است که بحمدالله در این دو حوزه موفقیت های بسیار و توفیقات روز افزونی به رغم وجود کمبود امکانات به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عوامل مختلف در شاخص های امنیت تاثیرگذار است، گفت: افزایش هزینه ارتکاب جرم می توان گامی موثر برای کاهش جرایم باشد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب فرهنگی در بحث تعمیق مسائل دینی و انقلابی برای خانواده ها و نیز کارکنان ناجا، بیان کرد: تقویت بنیه دینی و انقلابی جزء تاکیدات مقام معظم رهبری است و ناجا نیز همواره به این موضوع اهتمام دارد و به جد دنبال می کند.

سردار اشتری، اقدامات اجتماعی و پیشگیری اجتماعی را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: قطعا این گونه موارد در پیشگیری از جرم تاثیرگذار است و این موضوع در تجمعات اخیر کاملا قابل مشاهده بود.

وی به افزایش توانمندی در حوزه مرزبانی با وجود کمبود امکانات اشاره کرد و گفت: توانمندی در حوزه مرزبانی افزایش داشته و از مسئولان مربوطه در خواست داریم تا نسبت به تقویت و پشتیبانی از مرزبانان اقدامات مناسب تری انجام دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به هوشمندی و ولایتمداری مردم اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با وجود این مردم همه توطئه های دشمنان از جمله فراخوان های فضای مجازی و دیگر اقدامات، دشمن نیز ناکام خواهد ماند.

سردار اشتری در پایان با بیان اینکه امیدواریم با لطف و عنایت پروردگار سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم، گفت: وجود نیروهای نجیب و پرکار در نیروی انتظامی که  در حال خدمت صادقانه به مردم هستند برای ما افتخاری محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز