خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

راه‌اندازی باشگاه پیشکسوتان تعلیم و تربیت در ۵ استان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۰۹

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از راه‌اندازی باشگاه پیشکسوتان تعلیم و تربیت در ۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی الهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های وزارت آموزش و پرورش، باشگاه رفاهی پیشکسوتان در نخستین مرحله در بیش از ۱۰ استان کشور، رونمایی و تقدیم بازنشستگان تعلیم و تربیت شد.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل و راه‌اندازی این گونه مراکز رفاهی- حمایتی، ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان، افزایش طیب خاطر در بین معلمان، تقویت رغبت نه رخوت در فضای جامعه پیشکسوتان، توجه به خلاقیت و هنر پیشکسوتان به عنوان تجلی ایده‌ها و نمود مهارت‌ها، اهتمام به روحیه امیدپروری در بین منابع انسانی و با تجربه تعلیم و تربیت برشمرد.

الهیار ترکمن در خصوص نقش پیشکسوتان آموزش و پرورش، افزود: از آنجا که تعلیم و تربیت،‌ علم است و معلمی، هنر است لذا هنرمندترین معلمان را پیشکسوتان، می‌دانیم که با تجارب زیبا و گیرای خود توانسته‌اند شاگردانی یادگار و ماندگار، تربیت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: وزارت آموزش و پرورش با پیگیری‌های جدّی در کوتاه مدت توانسته است در ۵ استان کشور، باشگاه پیشکسوتان را راه‌اندازی کند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۳۹۷ تعداد این مراکز رفاهی حمایتی را  تحت عنوان باشگاه پیشکسوتان به ۱۰ مرکز، افزایش خواهیم داد.

الهیار ترکمن، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در ۳ لایه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در راستای غنی سازی اوقات فراغت پیشکسوتان و بازنشستگان تعلیم و تربیت، سراسر کشور را به باشگاه پیشکسوتان، مجهز کرده و باشگاه رفاهی حمایتی پیشکسوتان، در استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، تهران و چند استان دیگر به زودی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این باشگاه‌ها به امکاناتی نظیر اسکان و سوئیت‌های مناسب، تالار، رستوران، سالن اجتماعات، سالن ورزشی با تجهیزات مناسب، سالن مطالعه، کتابخانه، دفتر مشاوره، دفتر پزشک و سلامت، سالن کافی نت و اتاق استراحت مجهز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز