خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۹۹۸

ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ورودی مهرماه ۹۷ از امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه ۹۷ از امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ادامه دارد.

داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند باید برای ثبت نام به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی این دانشگاه براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و باتوجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط این دانشگاه صورت می‌گیرد.

 برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ۹۷ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و این دانشگاه به نشانی uast.ac.ir در دسترس خواهد بود.

پذیرش دوره های کارشناسی این دانشگاه پس از پایان ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی انجام و تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز