خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست تجاری ایران در گرجستان صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد ۱۰۰ هزار یورویی فروش محصولات دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۴۴

شرکت‌های دانش بنیان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست تجاری ایران در کشور گرجستان، موفق به عقد قرارداد فروش محصولات دانش‌بنیان در حوزه طراحی، ساخت و اجرای گلخانه هوشمند و ماسک نانو فیلتر به ارزش ۱۰۰ هزار یورو شدند.

به گزارش ایلنا، در پی برگزاری دومین نشست تجاری ایران در کشور گرجستان که با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس آژانس فناوری و سرمایه‌گذاری گرجستان و رئیس تکنو پارک تفلیس برگزار شد، بستر مبادلات مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان دو کشور ایران و گرجستان فراهم شد.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: در این نشست که باهدف برقراری ارتباط تجاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و گرجی برگزار شد، شرکت‌های دانش بنیان استان چهارمحال و بختیاری موفق به عقد قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در حوزه طراحی، ساخت و اجرای گلخانه هوشمند و ماسک نانو فیلتر به ارزش ۱۰۰ هزار یورو شدند.

همچنین در این سفر، هیات ایرانی، ضمن بازدید از تکنولوژی پارک گرجستان، نشستی با حضور روسای پارک علم و فناوری و آژانس‌های سرمایه‌گذاری و نوآوری گرجستان و با هدف زمینه‌سازی حضور شرکت‌های دانش بنیان ایران در گرجستان برگزار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز