خبرگزاری کار ایران

فردا شب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ را ساعت ۲۴ فردا شب اعلام کرد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در خصوص مهلت پایانی انتخاب رشته به خبرنگار ایلنا گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ تا پایان ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۲۲ مرداد ماه تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز تعداد ۴۲۴ هزار و ۴۴ نفر انتخاب رشته کردند و به داوطلبانی که انتخاب رشته نکرده‌اند اعلام می‌شود آخرین مهلت تا ساعت ۲۴ فردا شب است و مجددا تاکید می‌شود که این مهلت تمدید نخواهد شد.

او افزود: بیش از ۱۶۰ هزار نفر در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امسال پذیرفته می‌شوند. ضمن اینکه با توجه به اصلاحات جدید و اعلام ظرفیت‌های جدید از سوی برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که اطلاعیه آن عصر روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، داوطلبان در این مهلت باقی مانده می‌توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته جدید اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده، ولی غایب بودند و همچنین کسانی که در این آزمون شرکت نکردند نیز می‌توانند تا ۲۴ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور کلی، ۷۶۳ هزار و ۴۹۹ نفر در آزمون امسال پذیرفته خواهند شد که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۹۹ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز