خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی رگبار باران، کاهش دما و وزش باد شدید طی امروز و فردا

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۰۱

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود و کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود.

شدت بارش طی امروز و فردا در استان گیلان و غرب مازندران است. دریای خزر نیز طی روز‌های جمعه و شنبه مواج بوده و کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

طی دور روز آینده برای شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزرش باد و همچنین در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان وجنوب شرق فارس رشد ابر، وزش باد و گاهی رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

بنا براین گزارش وزش باد در نیمه شرقی کشور از بعداز ظهر شنبه مجددا افزایش یافته سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل می‌گردد.

گفتنی است سازمان هواشناسی طی اخطاریه ای نسبت به  شدت بارش طی روزهای جمعه و شنبه در استان گیلان و غرب مازندران هشدار داده است و نظر به آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه ها و مسیلها وجود داشته، به شهروندان و مسافرین توصیه کرده است تا از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز