خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

۳۱ مرداد آخرین فرصت ثبت‌نام کتب درسی برای جاماندگان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۳۶

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آخرین فرصت ثبت‌نام کتب درسی برای جاماندگان را اعلام کرد.

احمدرضا امینی (مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زمان ثبت‌نام کتب درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم گفت: ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم تمامی رشته‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و معارف اسلامی از تاریخ ۲۳ تیرماه شروع شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:  آن دسته از دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی و حرفه‌ای، کاردانش و معارف اسلامی که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام کتاب درسی نشده‌اند، می‌توانند تا ۳۱ مرداد ماه نسبت به ثبت‌نام کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانیwww.irtextbook.ir اقدام کنند.

امینی با اشاره به دانش آموزانی که به استان‌های دیگر نقل مکان کردند و نتوانستند ثبت‌نام کنند، گفت: دانش‌آموزانی که قبلا در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کرده‌اند، در صورت انتقال از یک استان به استان دیگر، باید نسبت به اصلاح سفارش خود در سامانه اقدام کنند.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی اضافه کرد: توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه پایه‌های ۷،۸و۹، دوره دوم متوسطه پایه‌های ۱۰و۱۱ شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک, علوم تجربی و علوم انسانی از طریق کتاب فروشی‌های مجاز در تمامی استان‌های کشور به جز استان تهران و البرز از سوم شهریور و استان‌های تهران و البرز از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز خواهد شد.

او در خصوص توزیع کتاب‌های پایه دوازدهم توضیح داد: کتاب‌های درسی پایه ۱۲ شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در دهه سوم شهریور از طریق کتاب فروشی‌های مجاز توزیع خواهد شد. به مدیران مدارس، خانواده‌ها و دانش آموزان توصیه می‌شود به منظور توزیع به موقع کتاب درسی، ثبت‌نام کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در پایان اظهار داشت: فایل الکترونیکی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی Chap.sch.ir قابل دسترس دانش‌آموزان، معلمان و دبیران است.دانش آموزان و خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف در فروش و توزیع کتاب درسی توسط کتاب فروشی‌ها یا مدارس، مراتب را از طریق شماره تماس‌های موجود در بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز