خبرگزاری کار ایران

افشانی در دیدار با سردار کارگر تاکید کرد:

ضرورت انجام تعهدات شهرداری تهران درباره باغ موزه دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۶۴

شهردار پایتخت بر ضرورت ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدعلی افشانی ( شهردار تهران) در جلسه‌ای که با حضور سردار کارگر (رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس)، جعفری (مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس(باغ موزه دفاع مقدس)، شجاع پوریان (معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران)و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، راهکارهای همکاری بیشتر بین شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. زیرا آثار موجود در این مکان فرصت مناسبی را مهیا می‌کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم، آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش‌های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

شهردار پایتخت در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوراه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: افتخار بنده این است که چند صباحی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور داشتم و از نزدیک با دلاوری‌های این بزرگ مردان آشنا شده ام.

وی در پایان با بیان اینکه تکریم رزمندگان و آثار دوران دفاع مقدس بر ما واجب است، بر ضرورت ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز