خبرگزاری کار ایران

معاون مالی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با ایلنا:

یک ریال هم بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به ما داده‌ نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۳۵

معاون اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان گفت: سازمان مدیریت، برنامه و بودجه تاکنون اعتباری بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به ما نداده است و فعلا توانست‌ایم از منابع خودمان مبلغ کمی را به آنها بدهیم.

 علی خاکی (معاون اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نتایج پیگیری‌های پرداخت پاداش بازنشستگان این دانشگاه گفت: در حال حاضر از منابع خودمان مقدار کمی را به بازنشستگان فرهنگی پرداخت کردیم و هنوز حتی یک ریال هم سازمان مدیریت به ما نداده است، البته به هیچ دانشگاهی نداده‌اند. هنوز هیچ اعتباری به دانشگاه‌ها برای پرداخت پاداش‌ها داده نشده و ما از منابع خودمان در حد نیاز این افراد و تا جایی که امکان دارد، پرداخت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگرنسبت به پرداخت‌ِ پلکانی اعتراضاتی مطرح شود، باز هم کاری از دستمان بر نمی‌آید، چون منابعی نداریم، لذا از این جهت تحت فشاریم و حتی به شیوه قطره‌چکانی هم نمی‌توانیم پولی پرداخت کنیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان گفت: اگر بخواهیم از منابع خودمان به بازنشسته‌ها مبلغی را پرداخت کنیم، باید حقوق قراردادی‌ها را ندهیم و در عوض آن پول را به بازنشسته‌ها بدهیم. این منابع ماست، چون منبع یا حساب دیگری نداریم که بخواهیم از آن به بازنشسته‌ها پاداش بدهیم. البته تا الان این کار را نکرده‌ایم و اصلا نمی‌توانیم این کار کنیم، ولی در کل یک مبلغ بسیار جزئی به بازنشسته‌ها داده شده است.

خاکی با اشاره به اینکه نتایج گفتگوها با سازمان مدیریت، برنامه و بودجه به کجا رسیده است؟ گفت: نتیجه مذاکرات با این سازمان این شد که قرار است؛ آنها پاداش بازنشستگان همه دانشگاه‌ها را با هم بدهند و به ما گفتند که اعتباری در آینده به دست ما خواهد رسید، که به شما ابلاغ می‌کنیم، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و منتظریم آن اعتبار ابلاغ شود، اما الان آنها هم هیچ منابع نقدی ندارند.

او در پایان اظهار داشت: بازنشسته‌ها هر روز به اینجا مراجعه می‌کنند که برخی از آنها بیمار دارند، برخی فرزندانشان در شرف ازدواج هستند و از آن طرف شرایط به گونه‌ای است که هیچ ابلاغ اعتباری صورت نگرفته است. ما پیگیری‌ها‌یمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم و از شرمندگی این افراد در بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز