خبرگزاری کار ایران

ربیعی تاکید کرد:

گسترش دیپلماسی اجتماعی و اقتصادی با کشورهای آسیایی و آفریقایی

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۵۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از دیپلماسی‌های ما در ارتباطات اجتماعی با دیگر کشورها است ولی امروزه باید با کشورهای آسیایی و آفریقایی دیپلماسی اجتماعی و اقتصادی خود را گسترش دهیم.

به گزارش ایلنا،‌ علی ربیعی در دیدار با وزیر توانمندسازی زنان و کودکان اندونزی گفت: تلاش های امریکا برای انزوای ایران بیهوده است چرا که امریکا خود منزوی ترین کشور جهان است.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اجتماعی با کشورهای دوست همکاری می کند و علاوه برتبادل تجربه وانتقال دانش، برنامه های عملیاتی مشترکی را نیز دنبال می کند.

ربیعی ادامه داد: همچنین در حوزه بنگاه های کوچک و متوسط می توانیم برنامه های مشترکی  با کشور اندونزی داشته باشیم.

وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی اشاره کرد : وزیرتوانمند سازی زنان وکودکان اندونزی درسفر به کشورمان تفاهم نامه ای با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ، در زمینه  توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان امضا کرده است و وزارت رفاه به منظور عملیاتی شدن این تفاهم نامه همکاری های همه جانبه ای انجام می دهد.

ربیعی در این نشست  به اقدامات مشترکی که در دوکشور می توان انجام داد اشاره کرد و گفت : ما می توانیم تجارب خود را در سازمان بهزیستی کشور ، مسائل اجتماعی درحوزه خانواده ، توانمند سازی درحوزه زنان ، کودکان ، معلولان و ...دراختیار اندونزی قراردهیم .  

یوحنایمبسه، وزیر توانمند سازی زنان وکودکان اندونزی نیز دراین نشست ، اقدامات انجام شده درمراکز مشاوره سازمان بهزیستی کشورمان را در حوزه پیشگیری از خشونت علیه زنان ، کودکان و سالمندان به منظور مددکاری اجتماعی و جمع آوری داده ها منطبق بر علم روز توصیف کرد و خواستار انتقال دانش بهزیستی به اندونزی شد.

وی چگونگی فعالیت وزارت توانمند سازی زنان و کودکان اندونزی را تشریح کرد و  برای برقراری ارتباط حوزه های مرتبط این کشور با با وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ابراز تمایل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز