خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌گو با ایلنا:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ناپیوسته کاردانی به کارشناسی از فردا

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۰۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ناپیوسته کاردانی به کارشناسی از فردا توزیع می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص نتایج اولیه آزمون استخدامی کشور به خبرنگار ایلنا گفت: کارنامه نتایج آزمون داوطلبان پنجمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به همراه اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی در خصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون مذکور به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار دارد. لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون حسب مورد بر اساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان ضرورت دارد بر اساس موارد مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنان بر روی سایت سنجش قرار گرفته اقدام کنند.

وی ادامه داد: در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۳۶۶ هزار و ۱۷۰ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند و با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش یا جذب ۱۸ هزار و ۲۱۰ است، لذا تعداد ۲۷ هزار و ۴۴۰ نفر به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش انتخاب شده‌اند.

توکلی با اشاره به انتشار کارت شرکت در آزمون ناپیوسته کاردانی به کارشناسی افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ جمعا برای ۶۴ کد رشته گزینش صورت می‌گیرد. گزینش دانشجو در ۴۸ کد رشته امتحانی منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی صورت خواهد و گزینش در ۱۱۶ رشته امتحانی بر اساس نمره آ‌زمون و ضوابط مربوط انجام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان آمار داوطلبان گفت:‌ در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ در مجموع تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ نفر برای شرکت در ۶۴ کد رشته امتحانی ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر زن و ۴۹ هزار و ۵۹۷ مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۱.۳۰ درصد شرکت کنندگان زن و ۵۸.۷۰ درصد مرد هستند. از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ داوطلب ثبت نام کننده، ۱۲ هزار و ۱۵۱ داوطلب متقاضی یکی از ۴۸ کد رشته امتحانی بر اساس سوابق تحصیلی شده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹، تعداد ۷۲ هزار و ۳۳۸ نفر متقاضی شرکت در آزمون یکی از ۱۶ کد رشته امتحانی که گزینش آنها بر اساس نمره آزمون صورت می‌گیرد ثبت نام می‌کنند که از این تعداد ۳۰ هزار و ۸۰۵ نفر زن و ۴۱ هزار و ۱۳۳ نفر مرد هستند به عبارت دیگر ۴۲.۵۸ درصد ثبت نام کنندگان زن و ۵۷.۴۲ درصد آنان مرد می‌باشند.

توکلی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان ۱۶ کد رشته امتحانی از فردا سه شنبه ۹ مرداد ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده خواهد شد  لذا داوطلبان ضرورت دارد از فردا سه شنبه ۹ مردادماه لغایت تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شامل ۱۱۶ کد رشته امتحانی یا به عبارتی دیگر برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ در ۶۷ شهرستان و ۷۱ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز در هفته آخر شهریورماه سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز