خبرگزاری کار ایران

جزئیات مهمترین تصادفات فوتی و جرحی شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۲۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات مهمترین تصادفات فوتی و جرحی شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ نادر رحمانی در این رابطه گفت: حوالی ساعت ۱۱:۱۲ جمعه در پی واژگونی یک دستگاه سواری تیبا در شهر یزد، ۴تن مجروح شدند که علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقیله بوده است.

وی افزود: همچنین در اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور فرعی ایوب در خراسان شمالی حوالی ساعت ۱۹ روز جمعه متاسفانه ۳ تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه وانت نیسان فوق ۱۷ سرنشین داشته که ۱۵ تن از آنها در قسمت بار سوار شده بودند تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه هنگام تعویض دنده در سربالایی علت این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه پراید حوالی ساعت ۲۰ جمعه در محور روستایی جزین در شمال کرمان خبر داد گقت: در پی این حادثه یک تن کشته و ۶ تن مجروح شدند که برابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز از سرعت مجاز از جانب راننده سواری پراید به میزان ۵۰ درصد و اداره راه مربوطه به دلیل عدم خط کشی و نصب علایم هشدار دهنده به میزان ۵۰ درصد در این حادثه مقصر بوده اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به خروج از جاده سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ۶:۵۰ صبح شنبه در بزرگراه بابایی بعد از هنگام در پایتخت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در پی این حادثه که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد ۳تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز