خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

بنیاد مستضعفان قول داده از ۱۵ هکتار از باغ‌های تهران نگهداری کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۹۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه‌ای میان بنیاد مستضعفان و شورای شهر درخصوص حفظ باغ‌های تحت تملک این بنیاد گفت: بنیاد مستضعفان وعده داده که راسا از ۱۵ هکتار باغی که تحت تملک خود دارد، حفاظت و نگهداری خواهد کرد.

افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته نظارت شورای شهر) با اشاره به جلسه‌ای که بنیاد مستضعفان درخصوص همکاری میان شورای شهر و این بنیاد برای "حفظ باغات "برگزار شد، به خبرنگار ایلنا گفت: این جلسه به درخواست بنیاد مستضعفان با حضور روسای بنیاد و اعضای شورای شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه اعلام کرد که ۱۵ هکتار باغ در اختیار بنیاد بوده و آنها قصد دارند از این باغ‌ها حفاظت کنند. به گفته رئیس بنیاد مستضعفان حدود یک هکتار از این باغ‌ها بارگذاری شده است اما آنها وعده دادند که این یک هکتار گذشته و کل ۱۵ هکتار را برای مردم شهر تهران حفظ کنند.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این جلسه گزارشی از اقدامات و خدمات خود برای شهروندان تهرانی ارائه داد و افزود: این اقدامات قابل توجه بود و به نظر می‌رسد بنیاد مستضعفان تمام تلاش خود را جهت خدمات‌رسانی برای شهروندان تهران صرف کرده است.

حبیب‌زاده با بیان اینکه فهرست این باغ‌ها را در دست ندارد اما احتمالا تعداد آنها زیاد است، در پاسخ به این سوال که چرا بنیاد مستضعفان رویکرد خود را تغییر داده است، افزود:‌ ما از اقداماتی که بنیاد انجام داده است تشکر می‌کنیم و باید علت تغییر رویکردشان را از خودشان پرسید.

عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که بنیاد از چه طریق می‌خواهد باغ‌ها را حفظ کند، بیان داشت: بنیاد قصد دارد شخصا باغ‌ها را حفظ و نگهداری کند. البته در این جلسه پیشنهاد شد کمیته‌ای با حضور اعضای شورای شهر و بنیاد مستضعفان در این خصوص تشکل شود. آنها همچنین در خصوص باغ برره وعده دادند که بخش‌هایی که هنوز خشک نشده را حفظ خواهند کرد و تصاویری از آبیاری باغ برره را به اعضای شورای شهر ارایه داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز