خبرگزاری کار ایران

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد:

استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۳۴

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: طرح خدمات جهادی دندانپزشکی ویژه مناطق محروم و گروه های هدف تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی از بیست وششم تیرماه سال جاری در نیشابور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، محسن عظیمی نژاد ضمن اعلام آغاز این طرح از 26 تیر تا 30 مردادماه سال جاری در این باره اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم، با پیگیری های صورت گرفته، وزارت بهداشت به واگذاری موقت کلنیک سیار دندانپزشکی برای انجام خدمات معاینه، کشیدن، فیشورسیلانت و ترمیم (خدمات سطح 2) اقدام کرده است و این خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار و تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت روستایی به مدت حدود یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از 26 تیرماه 97 تاکنون خدمات رایگان دندانپزشکی به 500 نفر در روستاهای سه چوب، محیط آباد و قلعه نو جمشید ارائه شده است و پیگیری های لازم را در جهت ادامه این خدمات در مناطق کم برخوردار خواهیم داشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در حاشیه این بازدید گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار استقرار یافته است و روزانه به هشتاد بیمار خدمات سطح دو دندان پزشکی شامل پرکردن دندان، کشیدن، ترمیم و توزیع بسته های آموزشی، خمیر دندان و مسواک را به صورت رایگان ارائه می دهد.

محسن عظیمی نژاد در ادامه بیان کرد: خدمت رسانی در این کلینیک سیار به صورت روزانه و تا تاریخ 30 مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، اما در تلاش هستیم که بتوانیم استقرار این کلینیک را در ماه های آتی نیز، تمدید کنیم.

به گفته وی، یک پزشک و دو دستیار دندانپزشک در این کلینیک سیار، مشغول به خدمت رسانی به بیماران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز