خبرگزاری کار ایران

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان:

ذوالفقار یکی از مدرنترین اسلحه‌های ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۷۲

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان گفت: در حوزه‌های مختلف نظیرپزشکی هسته‌ای، هوا‌فضا،مداحی، معماری،موسیقی(که در این زمینه با تعدادی از رپرها هم در ارتباط هستیم)،طراحی مهندسی (در این زمینه هم حتی اسلحه‌ای به نام ذوالفقار را ساختیم و جالب است بدانید این اسلحه در مؤسسه‌ای ساخته شد که فرهنگی و هنری است) با جوانان رد ارتباط هستم و کمک به مردم این سرزمین هدف ماست.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر رائفی پور (مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان) درباره ارتباط با جوان‌ها و چالش‌‌ها و مشکلاتی که این قشر با آن‌ها درگیر هستند گفت: ارتباط خوبی با جوان‌ها دارم و اکثر سخنرانی‌هایم با این قشر است و همین سخنرانی‌ها باعث شد نزدیک به ۵۰۰ نفر جوان به مؤسسه مراجعه کنند و شیعه شوند. باید بتوان با جوان‌ها از راه درست ارتباط برقرار کرد.

رائفی پور گفت: مخاطبانم برای سخنرانی‌هایی که برگزار می‌کنم‌ دو گروه هستند: اول جوان‌ها. به این دلیل که مشکلات جوان‌ها، مشکلات من هم هست. دوم مردم.

او در ادامه گفت: در حوزه‌های مختلف نظیر پزشکی هسته‌ای، هوا‌فضا، مداحی، معماری، موسیقی (که در این زمینه با تعدادی از رپرها هم در ارتباط هستیم)، طراحی مهندسی (در این زمینه هم حتی اسلحه‌ای به نام ذوالفقار را ساختیم و جالب است بدانید این اسلحه در مؤسسه‌ای ساخته شد که فرهنگی و هنری است) با جوانان رد ارتباط هستم و کمک به مردم این سرزمین هدف ماست.

رائفی پور با اشاره به فعالیت‌های گسترده مؤسسه مصاف ایرانیان گفت: ما در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی فعالیت‌های گسترده داریم. و کانال‌های مختلفی مثل قند آب، زنان، کشاورزی و نزدیک به دو هزار فایل صوتی و تصویری راه اندازی کردیم. در واقع ما یک دولت هستیم. هدف ما کمک به مردم این سرزمین است.

او تاکید کرد: از فعالیت دیگر مؤسسه می‌توان به ساخت بازی به سبک ایرانی اسلامی که واکنش‌های بین‌المللی به همراه داشت اشاره کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حقوقی از سخنرانی‌ها دریافت می‌کند ی خیر بیان داشت:هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنم. و استخدام هیچ نهاد یا ارگانی نیستم. و تا به امروز هم بیمه‌ نشدم. تا سال ۹۳ در دانشگاه امام صادق تدریس می‌کردم که این کار را هم کنار گذاشتم. مؤسسه مصاف ایرانیان از طریق کمک‌های مردمی پابرجاست.

وی در پایان گفت: اسلحه ما یکی از مدرنترین اسلحه‌ها در ایران است و جزو افتخارات صنعتی ایران محسوب می‌شود که شاید بتواند برگزیده جشنواره ۱۴۰۴ باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز