خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی بطحایی؛

«حسین بُر» مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۷۸

یار محمد حسین‌بُر طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، به عنوان مدیرکل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی، یار محمد حسین‌بُر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در بخشی از این حکم بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای چابک‌سازی نظام اداری آموزش و پرورش، به‌کارگیری ساز و کارهای لازم برای اصلاح ساختار در راستای ارتقای بهره‌وری مدیریت جامع منابع انسانی تأکید شده است.

مطالعه و بررسی در خصوص نظام حقوق و دستمزد و ارائه طرح‌های اصلاحی به منظور ایجاد هماهنگی در پرداخت‌های پرسنلی، ایجاد تعامل مؤثر درون دستگاهی با سایر معاونت‌ها، سازمان‌ها و دفاتر مختلف برای برنامه‌ریزی و ارائه گزارش‌های منظم از نحوه توزیع و به‌کارگیری منابع انسانی در ستاد استان و مناطق و نواحی از دیگر مواردی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

یارمحمد حسین بُر، دانش‌آموخته فلسفه تعلیم و تربیت است و سابقه معاونت برنامه‌ریزی و معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز