خبرگزاری کار ایران

یک مدال طلا ۳ نقره و ۵ برنز حاصل تلاش دانشجویان ایرانی/تیم کاتا سوم جهان شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۶۱

چهارمین روز از یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن با کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز و سومی تیم کاتای پسران برای دانشجویان کشورمان در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، چهارمین روز از رقابت‌های کاراته دانشجویان با کسب ۸ مدال توسط تیم ملی کاراته دانشجویان ایران در ژاپن در حال پیگیری است.

در رقابت‌های کمیته مردان در وزن به اضافه ۸۴ کیلو گرم صالح اباذری با نتیجه ۴ بر یک مقابل نماینده کشور میزبان ژاپن به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم علی مسکینی با حریف خود از کشور ایتالیا ۳ بر ۳ مساوی شد و با امتیاز فنی برنده مسابقه شد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مهدی رحیمی نژاد با امتیاز ۹ بر صفر نماینده استرالیا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کومیته زنان در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم ملیکا احدی با نتیجه صفر برصفر و با امتیاز فنی مقابل نماینده کشور میزبان بازنده اعلام شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم آویشن باقری ۲ بر صفر نتیجه را به حریف خود از کشور ژاپن واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

در وزن منهای ۵۰ کیلو گرم فائزه چیذری در دیدار رده بندی حریف خودش را از کشور جمهوری چک با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی حریف هنگ کنگ خودش را با امتیاز فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در رقابت های کاتای تیمی، تیم دانشجویان کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون رودرروی تیم سریلانکا قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

همچنین رقابت های کومیته تیمی بعد ازظهر امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز