خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 26 میلیارد ریال کالای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۹۰

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف 3 فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف 26 میلیارد و 100 میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "عبداله نظرپور" اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، هنگام کنترل شناورهای عبوری، موفق شدند 3 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر "سجافی" در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از شناورهای توقیف شده، 370 دستگاه یخچال، 280 دستگاه ماشین لباسشویی، 100 دستگاه ماشین ظرفشویی، 70 دستگاه تلویزیون و 40 دستگاه کولر گازی قاچاق که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری 18 قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 26 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار نظرپور در خاتمه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی در سال جدید، مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی، انتظامی و مرزنشینان، تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق ایجاد و تأمین امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز