خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تقدیر از نفرات برتر آزمون دستیاری وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۲۸

مراسم تقدیر از ده نفر برتر چهل وپنجمین آزمون دستیاری با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، باقر لاریجانی، معاون آموزش وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم در سخنانی گفت: در آزمون دستیاری تخصصی ۱۴ هزار نفر  شرکت کردند و ۸ هزار نفر موفق به انتخاب رشته شدند.

وی تصریح کرد: تلاش زیادی برای صحت امتحانات انجام شده  و مساله ای که مهم است رفع نیاز‌های کشور در این حوزه است و محاسبات روشنی از نیروی انسانی داریم.

لزوم اعمال سوابق تحصیلی و کاری داوطلبان برای آزمون دستیاری

در ادامه این مراسم پروین پاسالار، رییس مرکز استعداد درخشان وزارت بهداشت در سخنانی تاکید کرد: درخواست داریم که تنها امتحان برای انتخاب بچه‌ها موضوعیت نداشته باشد و  سوابق تحصیلی و کاری بچه‌ها نیز برای انتخاب افراد تاثیر داشته باشد.

هاشمی، وزیر بهداشت در مراسم تقدیر از ده نفر برتر آزمون دستیاری با تبریک به دانشجویان حاضر گفت: به عنوان کسی که این مسیر را طی کرده و حالا در این سن قرار دارد، نصیحت من را بپذیرید و بدانید که زندگی به سرعت در حال سپری شدن است و زمانی می‌توانیم به آن افتخار کنیم که بتوانیم در آن موثر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید هم مهارت و هم دانش را همزمان بالا برد، افزود: دوره دستیاری هم بسیار سخت است هم بسیار شیرین. اما هیچ کدام از این سمت‌ها آرامش روحی برای انسان نمی‌آورد، مگر داشتن نام نیک و یا پدر و مادری خوب برای تربیت درست فرزندان.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه تنها در خدمت جامعه و مردم بودن نام نیک برای انسان می‌آورد، گفت: تنها نام نیک روح را سیراب می‌کند. سعی کنید انسان خوبی باشید و در رشته خودتان برجسته باشید و بمانید. زیرا ما در این دنیا تنها مسافر هستیم.

هاشمی افزود: در رشته رادیولوژی اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد که متاسفانه شاید به دوره ما قد ندهد.

در پایان این مراسم از ده نفر برتر آزمون دستیاری تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز