خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

سه‌شنبه آخرین مهلت دریافت کارت المپیاد علمی دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۹۰

مشاور عالی سنجش آموزش کشور گفت: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در نظر گرفته است و ۱۵ نفر برگزیده مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

حسین توکلی، مشاور عالی سنجش آموزش کشور درباره المپیاد علمی دانشجویی کشور به خبرنگار ایلنا گفت: مرحله نهایی بیست و سومین المیپیاد علمی دانشجویی کشور شامل منتخبین المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای 28 و جمعه 29 تیرماه سال 1397 در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با تعداد 1182 دواطلب در 23 رشته المپیاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از تعداد 1182 داوطلب مذکور تعداد 356 نفر از طریق المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سال 97 برگزار شده و 826 دیگر نیز از مناطق ده گانه دانشگاهی در این آزمون شرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون­‌های المپیاد فوق از روز یکشنبه ۲۴ تیرماه در دسترس داوطلبان قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت المپیاد دانشجویی کشور به نشانی  http://Olympiad.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

توکلی افزود: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در نظر گرفته است و ۱۵ نفر برگزیده مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: برنامه آزمون‌ها، آدرس خوابگاه‌ ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق سایت فوق در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جزئیات این المپیاد امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز