خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری مطرح کرد؛

تاثیر منفی رفتارهای رسانه‌های تندرو بر دختران/ابعاد نگران‌کننده تحقیر دختران

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۴۵۱

عضو شورای شهر گفت: در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی در شهر ما دارای ابعاد نگران‌کننده‌ای است نوک تیز برخی از این تهدیدات، دختران جوان ما را نشانه گرفته است. رفتارهای صداوسیما و برخی رسانه‌های تندرو به شدت روی انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم‌نوری در تذکر پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین نشست علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشاء محبت، عشق، دوست داشتن و امید به زندگی هستند، گفت: جامعه جوان ما که نیمی از آن را دختران جوان تشکیل می‌دهند، بیش از هر زمان نیازمند به توجه، دیده شدن و اهتمام برای آیندهای بهتر هستند. جامعه ما امروز مفتخر است که از دختران جوان تحصیل کرده برخوردار است که در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بین‌المللی برای کشور افتخار می‌آفریند. ما باید فرصت‌های رشد و پیشرفت را پیش از گذشته برای دختران ایرانی فراهم نماییم، آنها امروز برای بروز شایستگی خود نیازمند به حمایت و توجه همه جانبه مدیران و برنامه‌ریزان هستند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی در شهر ما دارای ابعاد نگران‌کننده‌ای است نوک تیز برخی از این تهدیدات، دختران جوان ما را نشانه گرفته است. رفتارهای صداوسیما و برخی رسانه‌های تندرو به شدت روی انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد.

وی ضمن محکوم کردن این گونه رفتارهای نادرست و تحقیرآمیز ازسوی برخی رسانه‌های تندرو، افزود: از شهرداری تهران به ویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار دارد که دختران شهر را مورد حمایت قرار دهند و امکانات رشد آنها را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی فراهم نمایند و اختصاص فضاهای مفید و امن در پارک‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و امثالهم را برای ایشان در اولویت قرار دهند و درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر را به آنها واگذار نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز