خبرگزاری کار ایران

سردار نوریان جایگزین سردار منتظرالمهدی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۲۳

با رفتن سردار منتظرالمهدی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار نوریان جایگزین وی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از معاونان و فرماندهان ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم، شهیدان مرزبانی و عرصه نظم و امنیت گفت: یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هست آنان است، مردان مردی که روزگارانی با آنان همسفر و هم‌‌‌نفس بودیم؛ ابدان مطهرشان آماج گلوله‌های دشمن قرارگرفت و تا آخرین نفس و آخرین منزل ایستادند تا امروز بمانیم، ستارگان پر فروغ و بی‌غروبی که در کهکشان‌ها نشانگانی هستند برای ما زمینیان و خاکیان و شاید در زمین گمنام ولی در آسمان‌ها مشهورترین‌ها هستند، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهید مظلوم نیروی انتظامی.

وی افزود: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت می‌کردم که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا، پرتلاش، پرکار، توانمند و کارآمد یاد می‌شود. همه اذعان‌ها در خوبی و پویایی ناجا به دلیل  اندیشه راهبردی فرمانده ناجا دارند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه فرمانده ناجا حتما بر من می‌بخشایند این تمجیدها را اظهار داشت: شاید این آخرین فرصت من باشد که از پشت تریبون ناجا واقعیت‌هایی را درباره نیروی انتظامی بگویم و البته می‌دانید که نه به دنبال کسب موقعیت و جایگاه، شغل و مسئولیت هستم و نه چیز دیگری اما در این پایان ماموریتم در معاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده‌‌‌نگری و آینده‌‌‌نگاری، پیش‌بینی، پیش‌دستی، پیش‌تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است و دارای قدرت گفتمان، مجاب‌‌‌گری و تغییر اذهان و... است.

وی اضافه کرد: در فضای اندیشگی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب‌گری و عملیات روانی را بلد باشند، بتوانند ذهن‌ها را همراه کنند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بیشتر اندیشکده و دانشکده‌های نظامی و انتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند، علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد: سردار اشتری دارای هوش بارفتاری است و به خوبی فرصت‌های پیرامون خود را می‌شناسند و از همه ظرفیتها برای ارتقای سازمان ناجا استفاده می‌‌کند.

این مقام مسئول افزود: فرمانده ناجا سرمایه‌‌‌های بی‌‌‌‌بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه‌‌‌ها را بکار می‌‌‌گیرند.

منتظرالمهدی ادامه داد: وی دارای هوش شنیداری است و فرصت گفتمان برای فرماندهان و معاونان ایجاد و شنوای سخنان آنان هستند. شما به زودی شاهد شکوفایی و فتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری در ناجا خواهید بود و با برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی و هد‌‌‌ف‌‌گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا در کنار تیم کاردان و دانا در هیات رییسه ناجا و معاونان و روسای پلیسهای تخصصی و فرماندهان پرتلاش استان‌ها برای مجموعه صورت بندی کرده‌اند از پیچ های صعب‌‌‌العبور گذر و آینده‌ای روشن در انتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود ان‌شالله.

وی با تشریح کارکرد و ماموریت‌‌‌های معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: لازم و شایسته می‌‌‌دانم از تلاش تک‌‌تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمتکش و مظلوم هستند.

این مقام مسئول افزود: همواره در  مرکز و استان‌ها تیم‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در فضای مجازی به صورت شبانه‌‌‌‌روز و برخط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌‌‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان است.

منتظرالمهدی در پایان انتخاب اصلح سردار نوریان در سمت معاون اجتماعی را تبریک و از فرمانده ناجا به خاطر قبولی جابجایی مسئولیت در معاونت اجتماعی تشکر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز