خبرگزاری کار ایران

زنگ اردوهای سازمان جوانان هلال احمر به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۷۴

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر از آغاز اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید بابایی(معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر)با اشاره به اینکه این اردوها با حضور ۱۲۰۰ نفر از دبیران برتر کانون های دانش آموزی دختر و پسر برگزار می‌شود، افزود: این اردوها شامل ۴ دوره اردوی تشکیلاتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق شمال شرق، شمال غرب، جنوب شرق و جنوب غرب به میزبانی استان های گیلان، خراسان شمالی، کرمان و لرستان است.

به گفته معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر ، توانمندی دبیران منتخب کانون های دانش آموزی ، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو و ارتقاء اعتماد به نفس اعضا از اهداف برگزاری این اردوها است.

وی با بیان این که در این اردوها از هر استان یک تیم از دبیران فعال کانون دانش آموزی به تفکیک دختر و پسر به مدت چهار روز حضور می‌یابند، اضافه کرد: بوم گردی، کارگاه‌های خود مراقبتی و خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوهپیمایی، ورزش، جنگل نوردی، آموزش نقشه خوانی و جهت یابی ( GPS ) از برنامه های این اردوها خواهد بود.

جمعیت هلال احمر با جذب و تربیت جوانان بر اساس برنامه پنج ساله به اجرای طرح بشر دوستی در میان اعضای کانون‌های دانش آموزی مدارس برای گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح و دوستی و مهربانی اقدام می کند. «اردوهای دوستی» از سال ۱۳۹۳  ویژه دبیران برتر کانون­ های دانش ­آموزی هلال­ احمر توسط اداره دانش ­آموزی معاونت پیش ­دبستانی و دانش ­آموزی سازمان جوانان با همین هدف برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز