خبرگزاری کار ایران

با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات؛

ترافیک صبحگاهی تهران زودتر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۵۹۸

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی ورود به شهر تهران زودتر آغاز شده و بدون مشکل در حال جذب شدن است. اوج بار ترافیکی صبحگاهی نیز از ساعت 6 تا 6:30 بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس این پلیس درباره وضعیت ترافیکی تهران در روز شنبه مورخه 16 تیر ماه گفت: با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران، بار ترافیکی صبحگاهی زودتر شروع شده و برخی از معابر که ترافیک صبحگاهی آن‌ها از ساعت 7 یا 8 شروع می‌شد، امروز زودتر از این ساعت بار ترافیکی را تجربه کردند. همچنین بار ترافیکی ورود به شهر تهران زودتر آغاز شده و بدون مشکل در حال جذب شدن است. اوج بار ترافیکی صبحگاهی نیز از ساعت 6 تا 6:30 بوده است.

عابدی توصیه کرد: با توجه به تغییر ایجاد شده در ساعت کاری ادارات تهران، رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. خصوصاً با توجه به اینکه در معابر داخلی عابرین پیاده در حال تردد هستند، لازم است رانندگان سرعت مطمئنه و توجه به جلو را مد نظر داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت 5:30 صبح در سطح معابر مستقر بوده‌اند. همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای بار ترافیک خروج در زمان تعطیلی ادارات انجام شده تا در ساعات میانی روز مشکلی ایجاد نشود. به‌علاوه پیش‌بینی‌های لازم ترافیکی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی صورت گرفته و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز