خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

کلید سوالات کنکور امروز منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۲۲۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کلید سوالات عمومی و اختصاصی گروه‌های پنج گانه آزمایشی در خارج از کشور از ساعت 16 امروز دهم تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به زمان انتشار کلید سوالات کنکور سراسری سال 97 گفت: کلید اولیه آزمون سراسری سال 97 داخل کشور از ساعت 21 فردا امروز دهم تیرماه 97 و کلید اولیه سوالات آزمون خارج از کشور از بعد از ظهر روز چهاشنبه سیزدهم تیرماه سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی تفزود: بر اساس برنامه زمانی تعیین شده نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده آزمون در دهه دوم مرداد 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرارخواهد گرفت.  داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان در دهه دوم مرداد 97 نسبت به انتخاب کد رشته محل‎های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه آزمایشی مجاز یا گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام و کد رشته محل‎های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

وی ادامه داد: ضمنا کلیه سوالات عمومی و اختصاصی گروه‌های پنج گانه آزمایشی در خارج از کشور از ساعت 16 امروز دهم تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های تحصیلی باآزمون دانشگاه‌های آزاد اسلامی پس از هماهنگی با مسئولین دانشگاه مذکور توضیحات لازم در دفتر چه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه این سازمان داده خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره شایعه لورفتن سوالات کنکور گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اصلا امکان‌پذیر نیست. دو روز گذشته ساعت 14:30 سوالات گروه تجربی روی سایت قرار گرفت، کلید سوالات را هم که هنوز منتشر نکرده‎ایم و امروز روی سایت قرار می‌گیرد در نتیجه کسی کلید سوالات را ندارد. اگر چنین اتفاقی افتاده ممکن است شخص بعد از برگزاری آزمون این عکس را گرفته باشد اما این در صورتی است که عکس مونتاژ نباشد. البته امکان بیرون بردن سوالات بعد از آزمون وجود ندارد مگر اینکه یک متخلف این کار را کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز