خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان وزارت علوم صورت گرفت؛

استقبال از دانشجویان افتخارآفرین در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۲۵

تیم ربوکاپ دانشجویی ایران که در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا موفق به کسب مقام برتر شدند، صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شدند و از سوی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۶ مقام شایسته در این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد و تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۹ مقام، عنوان پرافتخارترین تیم مسابقات را به دست آورد.

در بخش دانش‌آموزی و در لیگ امدادگر دانش‌آموزی مقام اول بخش اصلی و مقام بهترین طراحی سخت افزار در بین ۳۸ تیم از کشور‌های قدرتمند جهان به پرافتخارترین تیم دانش‌آموزی کاوش از دبیرستان‌های دانش و دبیرستان قلم رسید. این تیم سال گذشته در کشور ژاپن نیز با شکست تیم‌ها، قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا از ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۷ به میزبانی شهر مونترال با حضور بیش از ۴۰۰ تیم قدرتمند از ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و... برگزار شد.

هیئتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرستی دکتر مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی، از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ دانش‌آموزی و دانشجویی ۲۰۱۸ کانادا که در بین ۳۶ کشور جهان مقام نخست را کسب کرده‌اند، استقبال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز