خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ مطرح کرد:

درخواست‌های اصلی شهروندان از کلانتری‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۳۳

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح های عملیاتی دستگیری فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات پایتخت به عنوان دو درخواست اصلی شهروندان در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد حسینی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: حسب بررسی های به عمل آمده از درگاه های ثبت درخواست شهروندان، دستگیری فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر دو درخواست اصلی شهروندان از کلانتری ها در ماه گذشته بوده است.

 وی افزود: در این راستا طرح ریزی‌های عملیاتی انجام و سرکلانتران یازده گانه پلیس پیشگیری با بکارگیری عوامل کلانتری‌های تابعه خود و نیز گروه های ضربت در ماه گذشته ۱۵۰۵ نفر از معتادان متجاهر در محلات تهران را جمع آوری کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد:حسب تدابیر رئیس پلیس پایتخت، هر هفته یک طرح انتظامی براساس درخواست های شهروندان در سطح حوزه کلانتری ها به اجرا در می آید و در این طرح نسبت به دستگیری سارقان، فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام می‌شود.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در خاتمه بیان اشاره داشت: شهروندان در صورت داشتن پیشنهادات و انتقادات به اجرای طرح های انتظامی در محلات می توانند مراتب را به سامانه  ۱۹۷ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز