خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۱۰ فناوری تولیدی جهاد دانشگاهی در ۱۶ مرداد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۷۳۰

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: همزمان با فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و با حضور ریاست جمهوری از10 فناوری تولیدی این نهاد رونمایی می‌شود.

‌به گزارش ایلنا، حمیدرضا طیبی در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درصدد هستیم با استفاده از توانمندی‌های جهاددانشگاهی، فضای مثبتی در کشور ایجاد نماییم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه جهاددانشگاهی الگوسازی است تا بتواند بگوید که توان برای پیشرفت در کشور داریم، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید مسئولان تمرکز، توجه و برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تری داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: کارکنان این نهاد از بهترین و خلاق‌ترین نیروها هستند و استفاده از این توانمندی می‌تواند به پیشرفت کشور بینجامد.

طیبی با اشاره به اینکه تحریم را دوست نداریم چرا که برای پیشرفت کشور خوب نیست، اضافه کرد: در صورت بروز تحریم باید تمام تلاش خود را برای تبدیل این تهدید به فرصت و تولید علم و فناوری برای رفع نیازهای کشور به کار گیریم.

وی با بیان اینکه مجاورت استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، ایجاد یک مرکز پزشکی خوب و مجهز را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اردبیل برای توسعه می‌تواند در چند زمینه گام بردارد که زمینه پزشکی یکی از ابعاد است که می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری استان موثر عمل نماید.

رئیس جهاد دانشگاهی انعقاد تفاهمنامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل در راستای کمک به تسهیل این امر را مهم عنوان کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی استان اردبیل، عملیاتی کردن طرح‌های خوبی چون ایجاد پایلوت نیمه صنعتی نشاسته پلیمری، فرآوری گیاهان دارویی، احیا و صیانت از فندق‌های استان و ایجاد مجتمع درمانی – تحقیقاتی را پیگیری می‌کند که امیدوارم با تحقق آن نقش این نهاد انقلابی در توسعه استان پررنگ‌تر شود.

طیبی با اشاره به آرامش حاکم بر فضای جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این آرامش مایه خوشبختی است و تلاش ما هم ایجاد امنیت خاطر در کارکنان این نهاد است چرا که این امنیت تلاش بشتر برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده را سبب می‌شود.

وی با بیان اینکه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور همکاری خوبی را با واحدهای این نهاد در سراسر کشور برای اجرای برنامه‌های تعیین شده دارد، افزایش تعامل رؤسای واحدها با مسئولان اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز