خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران اعلام کرد:

ایجاد شادابی و احیای فرهنگ سنتی در اولویت برنامه‌های هفته فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۲۶

استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری هفته فرهنگی بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) در جلسه مشترک ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: برگزاری هفته فرهنگی در استان تهران زمینه سازی شده است، جامعه از فرهنگی غنی برخوردار است و هفته فرهنگی فرصتی برای ظهور نبوغ فرهنگی فراهم می کند.

او در ادامه تاکید کرد که فرمانداران شهرستان های استان در هفته فرهنگی شرایطی فراهم کنند تا مردم به میدان بیایند و فرهنگ بومی و محلی خود را نشان دهند.

استاندار تهران در ادامه گفت: دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی می توانند برنامه های مؤثری در این هفته پیش بینی کنند.

مقیمی تاکید کرد که ایجاد شادابی، احیای فرهنگ سنتی و حفظ ارزش ها در برنامه های این هفته در اولویت قرار بگیرد؛ همچنین در طول سال برنامه های ویژه فرهنگی در همه شهرستان ها باید مورد توجه باشد و به یک هفته اختصاص پیدا نکند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیان آداب و رسوم،نوع پوشش مناطق، گویش های محلی و موضوعات مربوط به ورزش، کتاب و هنر از جمله محورهای مور تاکید است، بیان داشت: مسئولیت برگزاری برنامه های هفته فرهنگی به عهده اداره فرهنگ و ارشاد استان است.

او در پایان گفت: لازم است همه نهادها، ارگان ها وسازمان های مردم نهاد برنامه های فرهنگی خود را در این هفته ارائه دهند تا هفته ای کاملا فرهنگی در شهرستان ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز