خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

کشف ۱۸۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۶۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به توفیقات این پلیس از ابتدای سال جدید تا کنون گفت: از آغاز سال 97، 185 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که 16 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد مسعود زاهدیان" در حاشیه کارگروه مبارزه با مواد مخدر غرب کشور در شهرستان ارومیه با اشاره به توفیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از آغاز سال جدید تا به امروز، اظهار کرد: از آغاز سال 97، 185 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است .

وی در پاسخ به این سوال که پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با توجه به گرایش جوانان به مواد مخدر از نوع صنعتی خصوصا  گل، چه برنامه هایی برای مقابله و پیشگیری دارد، گفت: پلیس در راستای وظایف سازمانی موظف است با شبکه ها و باند های تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد کند که در همین راستا شناسایی هایی را در استان ها و شهرهای مختلف انجام داده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه تاکنون چندین شبکه فعال توزیع مواد افیونی در فضای حقیقی و مجازی شناسایی و با اشراف اطلاعاتی با آنان برخورد شده است، تاکید کرد: عناصری که در نقاط مختلف هم فعالیت دارند شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید؛ همچنین پلیس قطعا با هر نوع موضوع جدید در عرصه مواد مخدر قاطعانه برخورد می کند.

سردار زاهدیان با اشاره به در پیش بودن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، برنامه ها و اقدامات پلیس به مناسبت این روز را اجرای برنامه امحاء مواد مخدر، برگزاری نشست های هیئت های اندیشه ورزی و برنامه های اطلاع رسانی از طریق نشست با اصحاب هنر و رسانه بیان کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : امروز ایران به عنوان یکی از کشورهای استکبار ستیز در عرصه مقابله جهانی با پدیده شوم مواد مخدر از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز نیروهای نظامی و انتظامی بسیاری را در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم نظام اسلامی کرده است و این نشان می‌دهد امروز کشور ما وظیفه و رسالت خود را در مقابله و پیشگیری از مواد مخدر تمام و کمال انجام می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان مواد مخدر را حربه دشمنان برای آلوده کردن جوانان و تضعیف بنیان و نهاد خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای مبارزه جدی نیازمند بسیج همگانی،ارتقاء استراتژی فرهنگی و بالا بردن میزان آگاهی های عمومی هستیم و از رسانه های جمعی و دستگاه های دولتی و مهمتر از همه خود مردم انتظار داریم تا در این امر در کنار هم به مبارزه و مقابله با این بلای خانمانسوز بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز